lotteparidaans.reismee.nl

weer terug 'thuis'

Vorige week ben ik met mama, papa, jop en puk een weekje in Kaapstad geweest. Op onze eerste dag hebben we een safari gedaan bij Aquila. Heel erg leuk en we alle dieren van de big five gezien! Vanaf donderdag zijn we Kaapstad zelf gaan ontdekken. Deze keer ben ik met de kabelbaan de tafelberg opgegaan. Want nog een keer klimmen zag ik totaal niet zitten haha. Robbeneiland was het absoluut waar dom een tweede keer te bezoeken. De tour deze keer was weer heel anders dan degene die ik had in april. Verder heb ik vooral dingen voor de tweede keer bezocht, op Kirstenbosch na. een grote botanische midden in het centrum van Kaapstad aan de voet van de tafelberg. Erg prachtig!

Tijdens het weekje Kaapstad heb ik het werk en de studenten zo ontzettend gemist, dat ik stiekem heel erg blij was dat ik weer terug ging naar Hermanus. En gelukkig hadden ze me op het werk ook heel erg gemist. Ik ben dan ook echt heel erg blij dat ik nog langer kan blijven, want het voelt zo goed om hier te zijn.

Afgelopen week heb ik vooral veel gesprekjes gevoerd met de jongeren. Omdat vorige week er een nieuwe student hier is komen werken, wilde ik graag weten wat ze hier van vonden. Maar gelukkig is dat allemaal heel goed gegaan en zijn (bijna) alle studenten op komen dagen. Stiekem ben ik ook wel heel blij dat ze heel erg gemist hebben, want dat betekent wel dat ik iets goed doe met ze.

We gaan ze nu vooral verder trainen en zorgen dat ze de perfecte waiters worden. De studenten kunnen inmiddels ook weer naar school op de dagen dat ze niet werken. Ze zitten in een tijdelijk gebouw en de meesten vinden het maar niks. Toch probeer ik ze er van te overtuigen om wel naar school te gaan. Maarja, ik heb er uiteraard geen zicht op.

Reacties

Reacties

Oma Sjaan

Lotte,
fijn dat je in Hermanus en Kaapstad zoveel leuke dingen hebt kunnen doen samen met je ouders, broer en zus. Maar vooral dat je hebt kunnen laten zien wat je daar doet. Dit moet voor jou zelf ook als trotsheid voelen.
Nu weer aan de slag in je project en succes met alles!
Groetjes, Oma Sjaan

Hilda

Lotte wat geweldig dat je dit allemaal mee mag maken.
Ik denk dat jij helemaal op je plaats bent in Hermanus.
Wens je nog een mooie tijd daar.
Lieve groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!